niedziela, 17 kwietnia 2016

Bycie sobą...

Bądź sobą... Niby takie łatwe a wcale tak nie jest.
Mówią nam bądź soba... A czy tak robimy? Ludzie lubią przybierać maski na twarz, ciekawi mnie czemu to robią. W koncu nie każdy jest idealny. Ja staram sie zawsze byc soba! Nie ukrywam sie z moja pasja, stylem, charakterm. Przecież to mnie charakteryzuje- wyróżnia od innych.
Niby skad wzięło sie powiedzenie ze kazda "laska" taka sama, bo kazda sie tak samo zachowuje, tak samo ubiera.
Czesto zmieniamy otoczenia z rożnych przypadków (przeprowadzka, nowi znajomi, milosc, rodzina) i próbujemy sie do niego dostosować ja mowię NIE! Każdy jest inny, czemu masz byc taki sam jak ktoś inny. Przecież twój chłopak/ dziewczyna/ przyjaciółka/ przyjaciel kochają cie za to jakim jestes.

Czesto mysle o "maskach" na twarzy zakładanych przez ludzi, bo przecież nigdy nie wiadomo czy ktoś jest taki na serio czy udaje. Skad wtedy mam wiedziec czy moge jej ufać, czy warto z nią/nim w ogole rozmawiać. Nigdy nie wiadomo dlatego jak poznajesz nowych ludzi to nie miej odrazu 100% zaufania, bo nigdy nic nie wiadomo.

Umiesz liczyć, licz na siebie i przyiaciół!


Tak przy okazji mała sesyjka, mam nadzieje, że post wam sie podobał!





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz